Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 lutego 2014

W życiu bym nie pomyślała, że kiedyś będę irlandzką tancerką :)

W tym tygodniu głównym wydarzeniem szkolnym był coroczny "Dance Show", w czwartek i piątek wieczorem i... brałam w nim udział, w irlandzkim tańcu. W życiu bym nie pomyślała, że zostanę irlandzką tancerką, no i proszę, nigdy nie mów nigdy. Warto w życiu podejmować wyzwania!!! I co ta szkoła robi z człowiekiem? Jak to się stało? O tuż od dłuższego czasu uczyłam się tańca irlandzkiego w szkolnej grupie i tak się jakoś samo zdażyło, że załapałam się na dance show i w złotej spódniczce "stepowałam" na scenie. Tak poza tym, to tańce były przeróżne i naprawdę super. Od tańca irlandzkiego (oczywiście najlepszego), przez tańce nigeryjskie, hinduskie, aż do bardziej modernistycznych kawałków. W pełni profesjonalna była też obsługa wyposażona w walkie-talkie, cały backstage i światła (naprawdę podziwiam dziewczyny, które opracowywały to wszystko od strony technicznej).
Tak poza tym, to pogoda jest tragiczna. Wieje, masakrystycznie, w nocy się nie da spać, bo są takie przeciągi, że cały czas drzwi trzaskają, ja już moje wytłumiam ręcznikiem, ale mało pomaga. Jak zawieje, to okna (które są dosyć stare) po prostu prawie się otwierają. Do tego pada :) No, ale cóż, uroki bycia w Anglii.

4 komentarze:

  1. Cześć :) Chciałabym w tym roku aplikować do BASu, tzn. no zbieram już (raczej: "już") to, co potrzebne, ale miałabym parę pytań, jeżeli znalazłabyś chwilkę czasu...
    Czy kopie dyplomów w dossier muszą być potwierdzone pieczątką, jeśli tak, to skąd- gimnazjum czy liceum? (Tzn. z tego co zrozumiałam z fb strony BAS, nie jest potrzebne potwierdzanie dyplomów, ale chyba wolę zapytać- Ty potwierdzasz?)
    I drugie pytanie- jak ma wyglądać CV, kompletnie nie wiem, jak się do tego zabrać, może zbyt tępa jestem na to ;) Pamiętasz coś może, jak to było z tym u Ciebie?
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, czy byłaby możliwość przeprowadzenia z tobą wywiadu do outro.pl? Jeżeli tak, proszę o kontakt mailowy, to się na pewno szybciej dogadamy - kinia164@poczta.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka pytań do Ciebie. Gdy będziesz miała chwilkę odpowiedz:
    1. Jak uczyłaś się angielskiego? W jakiejś szkole językowej? Sama? W zwyczajnej szkole? Jakie dasz mi rady do nauki i czy od razu wszystko na lekcjach w Anglii rozumiałaś? Ile musiałaś się przyzwyczajać do języka?
    2. Zamierzasz później pracować w Anglii czy w Polsce? Wiem że to zależy od tego gdzie znajdziesz pracę, ale gdzie byś bardziej chciała pracować?
    3. Jak często widujesz się z rodziną, wracasz do Polski? Ile dni spędzasz w Polsce? Czy Angielscy uczniowie mają więcej wolnego niż Polscy?
    4. W jakim liceum się uczyłaś nim wyjechałaś? Na jakim profilu byłaś?
    5. Jakie koszty musiałaś sama pokryć i ile to wyniosło (mniej więcej)?
    6. Ilu osobowe są pokoje, jakie jest ich wyposażenie?
    7. Jaką miałaś średnią w Polskim gimnazjum i liceum? Jakie miałaś osiągnięcia? W Anglii Twoje oceny się polepszyły, pogorszyły, czy zostały niezmienne? Czy musisz poświęcać teraz więcej czasu na naukę niż w Polsce? Co ci idzie dobrze a co sprawia trudność?
    8. O co cię pytali w Warszawie, gdy się starałaś o stypendium? Jakie zadali pytania, zadania?
    9. Czy już przed wyborem liceum wiedziałaś co chcesz robić w życiu? Ja mam problem bo nie wiem co wybrać, więc to pytanie bardziej odnośnie liceum niż stypendium :)
    Dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Sara, ponieważ tych pytań jest trochę dużo i niektóre dosyć skomplikowane, to proponuje żebyś do mnie zadzwoniła. Jeśli wyślesz mi maila na: abanasik@mayfieldgirls.org to chętnie Ci podam mój numer telefonu i możemy pogadać. Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń