Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 marca 2014

Hej, dla wszystkich pytających....

Przepraszam bardzo obawiam się, że trochę zawiodłam, bo nie zdawałam sobie sprawy z ilości komentarzy i pytań, które się tutaj nagromadziły. Bardzo bym Wam wszystkim chciała poodpowiadać i podoradzać, ale już na tym etapie przestałam to troszkę ogarniać. Dlatego też podaję wszystkim mojego maila, którego regularnie sprawdzam i odpowiadam
abanasik@mayfieldgirls.org
Jestem też gotowa podać mój numer tel. i trochę pogadać, jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości czy zapytania. Generalnie, gorąco polecam aplikowanie na wszelakie stypendia, bo zawsze warto spróbować. :) Przepraszam, że ostatnio trochę byłam opóźniona z tym odpowiadaniem, ale dosyć sporo się w moim życiu wydarzyło, a w szkole też jest zamieszanie już przed egzaminowe :)
Pozdrawiam wszystkich,
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz