Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 listopada 2013

PPE Weekend

Nie odzywałam się przez weekend, bo spędziłam właśnie dwa dni w Londynie na takiej konferencji dla uczniów, a właściwie kursie, który miał nam pokazać na czym dokładnie polega studiowanie PPE (czyli Politics, Philosophy, Economics) na Oxfordzie. PPE jest kierunkiem bardzo obleganym i popularnym, a że kończył go nasz szanowny Minister do Spraw Zagranicznych, i ja postanowiłam poznać, o co w tym chodzi. I...wracam zachwycona. Dwa bardzo intensywne dni, ale poznałam naprawdę interesujących ludzi z naprawdę słynnych szkół, mam wyobrażenie, na czym mniej więcej ten kurs polega i jakie jest podejście, a także jestem naprawdę zainteresowana samym materiałem. Kurs prowadzony był przez absolwentów wyżej wymienionego kierunku na Oxfordzie i obejmował zajęcia z Polityki, Filozofii i Ekonomii oraz zajęcia interdyscyplinarne ze stosunków Afryka-Europa. W ramach Filozofii rozmawialiśmy na temat personal identity, nie było to dla mnie jakoś ogromnie fascynujące, ale "Game Theory" z ekonomii i "Constitution making" z polityki zdecydowanie to zrekompensowały :) (Polecam zainteresować się equilibrium Nasha bardzo ciekawa sprawa i bardzo ciekawy film nakręcony o samym Nashu). Poza tym na zajęciach interdyscyplinarnych mieliśmy "Szczyt Afryka-Europa" i muszę przyznać, że Botswana, którą reprezentowałam wyszła z niego zwycięską ręką :) W dodatku miałam okazję po zajęciach chociaż odrobinkę się przejść po Londynie i zrobić małe zakupy :)
Czerwona budka, oczywiście

Londyn wieczorem... Pięknie przystrojony

Regent Street


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz