Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 września 2013

Śpiewać każdy może itd. ...

Dzisiaj dołączyłam do niedzielnego chóru kościelnego i przez równą godzinę zdzierałam sobie gardło na łacińskich i angielskich pieśniach sakralnych :) oraz próbowałam sobie przypominać jak czytać nuty. To tutaj w szkole bardzo duża rzecz, więc może aż tak szybko mnie nie wyrzucą. Zobaczymy, ile wytrzymam. Jak zawsze trzymajcie, proszę, kciuki!!! Tak poza tym, to jeszcze pływałam na basenie, przy tak pysznym jedzeniu, jakie tutaj jest muszę uczynić pływanie rzeczą regularną :) A teraz zabieram się do pracy domowej, którą, oczywiście, zostawiam na ostatnią chwilę ;) A tu, proszę, dowód na to, że chór jest tutaj dużą sprawą

2 komentarze:

  1. Będę śledzić Twoje podboje GB z zapartym tchem. Taka szkoła to moje niespełnione marzenie. Wrzucaj dużo zdjęć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wsparcie :) Obiecuję, że będzie więcej zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń